Poptávkový formulář

Produkt

Pronájem tiskáren Brno

Pronajměte si výhodně tiskárnu, která vám bude dobře sloužit a o jejíž servis se nebudete muset starat. ROMAPOL nabízí možnost krátkodobého i dlouhodobého pronájmu tiskáren pro Brno a okolí. Není třeba dlouze vysvětlovat, že pronájem tiskáren se vám vyplatí mnohem více, než její samotné pořízení. Neustále máte zajištěn funkční tiskový servis i v případě, že se něco porouchá. Naši pracovníci vám poskytnou obratem náhradní tiskárnu nebo provedou opravu tiskárny přímo na místě vč. výměny náhradních dílů. Pokud využijete naši službu "pronájem tiskáren Brno", pak se nemusíte starat o výměny toneru, o dodávky papíru, o pravidelné servisní úkony. Vše lze řešit přes nás a ušetřit tak díky pronájmu tiskárny nemálo času a strostí. Komplexnost a výhodnost služby "pronájem tiskáren Brno" je právě tím, proč zákazníci využívají náš servis.

Samozřejmě pro vás zajistíme nejen pronájem tiskáren, ale také pronájem kopírek, nebo multifunkčních zařízení, které mají tiskové i kopírovací funkce.

Cena pronájmu tiskáren od ROMAPOL

Cena pronájmu tiskáren se určuje podle typu zařízení, které si vyberete a dle rozsahu souvisejícího servisu. Úhrada pronájmu tiskárny probíhá ve formě měsíčních splátek. Cena za pronájem tiskárny se pak skládá ze dvou částek:

  • fixní měsíční cena za pronájem tiskáren
  • cena za pořízené výtisky

Při pronájmu tiskárny s vámi sepíšeme smlouvu o servisu a údržbě, na jejímž základě stanovíme cenu za pořízené výtisky. Do té se promítá také servis, částka za údržbu zařízení, tonery, papíry a práce techniků. Cenu pronájmu tiskáren budete vždy znát dopředu a tak nehrozí žádné nečekané poplatky navíc. Nejvýhodnější cena je logicky u dohodobého pronájmu tiskáren.

Krátkodobý a dlouhodobý pronájem tiskáren 

Vždy se snažíme vyjít vstříc našim zákazníkům a jinak to není ani v případě pronájmu tiskáren. Na základě dlouholetých zkušeností poskytujeme především dlouhodobý pronájem tiskáren v Brně a okolí (např. 36, 48 nebo 60 měsíců). Máte-li zájem o krátkodobý pronájem tiskáren, neváhejte nás kontaktovat, jistě spolu vymyslíme vhodné řešení pro obě strany.

Výhodný pronájem tiskáren pro klienty z Brna a okolí

Rádi byste ve své firmě měli kvalitní tiskárnu, která vás nikdy nezklame? Nevíte, jakou tiskárnu chtít? Není nutné si ji kupovat – vyzkoušejte výhodný pronájem tiskáren od ROMAPOL. S pronájmem tiskáren a kopírek od nás navíc odpadají starosti s pořizováním spotřebního materiálu, s údržbou i servisem – o vše se postaráme my v rámci pronájmu tiskáren.

Pronajmout si u nás můžete například barevnou tiskárnu Konica Minolta Bizhub C3300i nebo černobílou laserovou tiskárnu Konica Minolta Bizhub 4000i

Nejžádanější značky v rámci našeho servisu:

  • pronájem tiskáren Konica Minolta
  • pronájem tiskáren Canon
  • pronájem tiskáren HP

Nejste si jisti, která tiskárna je vhodná právě pro vaše účely? ROMAPOL nabízí ucelené řešení tiskových služeb včetně důkladné analýzy, na jejímž základě vám doporučíme nejvýhodnější pronájem tiskáren vyhovující vašim požadavkům. V případě zájmu o službu "pronájem tiskáren Brno" nás prosím kontaktujte, navrhneme vám velmi účelné řešení.

Proč si zvolit pronájem tiskáren od ROMAPOL?

  • Nabízíme výhodný dlouhodobý pronájem tiskáren pro Brno a okolí.
  • Dlouhodobý pronájem tiskáren přinese výraznou úsporu nákladů vaší firmy/organizace (neřešíte opravy, průběžný servis, ani pořízení tiskáren). Pokud si spočátáte, kolik financí hradíte za 1kopii/1tisk, pak uvidíte, že pronájem tiskáren je zásadně levnější. Zpracujeme vám k tomu analýzu, ať vidíte ten rozdíl. Stačí nám sdělit vaše stávající náklady spojené s tiskem a my vám vykalkulujeme náklady na tisk při pronájmu tiskárny od nás.
  • Rádi se s vámi dohodneme také na krátkodobém pronájmu tiskáren.
  • Pronajímáme tiskárny Konica Minolta, Canon, HP a další značky.
  • Doporučíme nejvýhodnější způsob pronájmu tiskáren na základě hloubkové analýzy. Zoptimalizujeme vaše náklady na tisk tak, abyste co nejvíce ušetřili.

Máte-li jakékoliv dotazy ke službě "pronájem tiskáren Brno", pak nás kontaktujte, rádi vám je zodpovíme. Rádi vám i vysvětlíme, proč je pronájem tiskáren ve výsledku pro firmy a kanceláře vhodnější, než nákup vlastní kancelářské techniky.

Potřebujete vyřešit specifický požadavek ohledně pronájmu tiskáren, chcete řešit spíše krátkodobý pronájem tiskáren, nebo naopak hledáte  spolehlivého partnera pro dlouhodobý pronájem tiskáren a jejich servis? Ozvěte se nám, projednáme podmínky spolupráce.

Často kladené otázky

Jaká je historie a zkušenosti firmy Romapol?

Společnost ROMAPOL byla založena v roce 1991 a od roku 2003 působí na trhu jako právnická osoba, která zajišťuje pronájem, prodej a servis kancelářské technikya multifunkčních zařízení v Brně a širším okolí pro firmy, živnostníky a instituce.

Cílem společnosti ROMAPOL je férové a vyvážené partnerství. ROMAPOL je vždy připraven splnit jakékoliv požadavky a potřeby v oblasti kancelářské techniky. Za dosavadní historii našeho působení v dané oblasti jsme řešili řadu rozmanitých požadavků našich klientů a vždy jsme vyšli těmto požadavkům maximálně vstříc. I díky tomu máme opravdu rozsáhlé zkušenosti s individuálním servisem v oblasti pronájmu multifunkčních zařízení a kancelářské techniky.

Máte kontaktní místo pro osobní setkání?

Pro naše zákazníky máme zařízen showroom přímo v sídle společnosti ROMAPOL.

Firemní provozovna se nachází pouhých 20 minut od Brna, a to v Rosicích. Před provozovnou lze pohodlně zaparkovat, poskytuje bezbariérový přístup. Máme otevřeno každý všední den od 8:00 do 16:30 mimo pauzy na oběd. Rádi vám poradíme s výběrem multifunkčních zařízení či jiné kancelářské techniky. Doporučíme zařízení na prodej i pronájem.

V jakých lokalitách Romapol působí?

Naše firma, jakožto prodejce, servis a pronajímatel kancelářské a multifunkční techniky působí primárně v lokalitách Brno-město, Brno-venkov. Samozřejmě lze s námi dohodnou i poskytnutí služeb mimo výše uvedené lokality. Jsme ochotni pomoci i vzdálenějším zákazníkům, kteří nás osloví.

Jak probíhá stanovení ceny?

Sdělení ceny lze v jednodušších případech řešit telefonicky (prodej kancelářské techniky), nicméně z praxe máme ověřeno, že nejprve je třeba zjistit detaily zakázky, případně obhlédnout místo instalace včetně všech možných instalačních problémů (platí pro pronájem kancelářské techniky), a pak teprve zpracujeme cenovou nabídku, která je reálná a odpovídá skutečnosti. Nacenění pak většinou sdělujeme mailem nebo na základě osobního setkání. Ideální je osobní jednání, při kterém můžeme podle situace řešit veškeré požadavky a rovnou na ně reagovat.

Jak je možné řešit úhradu služeb?

Lze platit hotově nebo na fakturu. Varianta platby za prodej, servis nebo pronájem kancelářské techniky závisí na naší dohodě. V případě dlouhodobého pronájmu kancelářské techniky se platby logicky řeší formou pravidelné fakturace.

Jaký je rozsah poskytovaných služeb?

Primárně se specializujeme na prodej a servis kancelářské techniky, hlavně KONICA MINOLTA i jiných běžně používaných značek. Lze říci, že poskytujeme podporu pro kancelářské služby. Našim partnerům a zákazníkům poskytujeme pronájem veškeré potřebné kancelářské a multifunkční techniky včetně servisních služeb tak, aby se zákazníci o nic nemuseli starat a vše fungovalo bez sebemenších výpadků v provozu (včetně instalace zařízení při uvedení do provozu). Mimo výše uvedené smluvní servisní služby zařizujeme i jednorázové opravy kancelářské techniky pro nesmluvní klienty. Jedná se o závady, které se neočekávaně vyskytnou na zařízeních a zákazníci nás osloví  za účelem jejich odstranění. V případě oprav kopírek a tiskáren je účtována hodinová sazba dle pracnosti prováděné opravy.

Zajišťujete dopravu zařízení k zákazníkovi?

Doprava zboží je na zvážení zákazníka. Pokud využije kompletní servis, pak dopravu kancelářské techniky zajišťujeme buď vlastní přepravou, nebo u objemnějších realizací využíváme přepravní nasmlouvané společnosti.

Proč si objednat služby právě u Romapol?

Mezi společné parametry všech našich služeb patří kvalita, rychlost, bezstarostnost. Garantujeme odbornost podloženou certifikáty a spolehlivost, vstřícný přístup k zákazníkům, což dokládá velké množství našich spokojených zákazníků.

Výhody pronájmu multifunkčních zařízení, tiskáren a kopírek od Romapolu:

  • nízké pořizovací náklady,
  • dodávka spotřebního materiálu v paušální ceně,
  • náhradní díly v paušální ceně,
  • pravidelní servis v paušální ceně,
  • žádné neplánované a nečekané servisní náklady.

---------------------

Tematická specifikace této stránky: pronájem tiskáren Brno, pronájem tiskárny, tiskárna pronájem Brno, dlouhodobý pronájem tiskáren. Podobně také: Konica Minolta pronájem, nájem tiskárny, pronájem tiskáren HP, pronájem tiskárny Minolta, tiskárny Brno, tiskárny A3, servis tiskáren. Tyto výrazy charakterizují naše služby.