Potřebujete ve své firmě kvalitně tisknout, skenovat a kopírovat, ale zároveň se nechcete starat o údržbu a servis přístrojů, kterým nerozumíte? Potřebujete snížit náklady na provoz multifunkčního zařízení?
ROMAPOL Brno vám nabízí cenově výhodný pronájem multifunkčního zařízení, díky kterému můžete pohodlně provádět tiskové služby bez starostí o chod zařízení. "Pronájem multifinkcí", jak se také tato služba může nazývat, je perfektním řešením pro ty z vás, kteří se nechtějí o nic starat a přitom mít zajištěn běžných chod kanceláře včetně pokrytí případných neočekávaných servisních situací spojených s provozem multifunkčního zařízení. Vše vyřešíme za vás. Nepotřebujete žádného vlastního pracovníka nebo drahou servisní službu na realizaci úkonů spojených s instalací, opravami, čištěním válců a doplňováním toneru. Vše již máte zakomponováno ve službě "pronájem multifunkce".
Při pronájmu multifunkčního zařízení můžete v dlouhodobém horizontu dosáhnout výrazné úspory za náklady na tisk a kopírování. Cena pronájmu multifunkčního zařízení vychází z konkrétního modelu stroje. Celková částka, která se hradí měsíčně, se pak skládá ze dvou položek:
Spolu s pronájmem multifunkčního zařízení od ROMAPOL Brno se pojí smlouva o servisu a údržbě. Díky ní je součástí pronájmu také pravidelná údržba, doplňování papíru a tonerů, práce technika a případný servis. Zároveň v ní stanovíme cenu za jednotlivé kopie či výtisky a Vy tak budete vždy vědět, na kolik Vás pronájem multifunkčního zařízení vyjde.
Chcete si pouze na pár měsíců ověřit, zda vaše firma multifunkční zařízení skutečně potřebuje nebo hledáte dlouhodobé řešení bez nutnosti pořizovat si vlastní stroj a starat se o jeho údržbu?
ROMAPOL má řešení pro všechny zájemce o pronájem multifunkčních přístrojů. Neváhejte nás kontaktovat a probrat s námi podmínky pronájmu multifunkčního zařízení na 36, 48, 60 či více měsíců.
Máte-li zájem o krátkodobý pronájem multifunkčního zařízení pro specifické účely, rádi s vámi vymyslíme vhodnou variantu řešení k vaší maximální spokojenosti.
Vhodné multifunkční zařízení k pronájmu vám doporučíme na základě analýzy tiskových služeb ve vaší firmě či organizaci. S pronájmem multifunkčního zařízení získáte také dokonalou kontrolu nad množstvím pořízených tisků a kopií a budete moci snadněji upravovat potřebný počet opravdu používaných přístrojů. S tím se samozřejmě pojí také úspora za náklady vynakládané na tisk a kopírování. Pronájem multifunkcní vám ujednoduší fungování kanceláře a ušetří provozní náklady.
Pokud vás možnost pronájmu multifunkčního zařízení pro Brno a okolí zaujala, neváhejte nás kontaktovat. Dobře fungující kancelářská zařízení jsou pro jakoukoliv firmu nezbytná. Specializujeme se na dlouhodobý i krátkodobý pronájem multifunkcí. Jsme tu pro vás.
Společnost ROMAPOL byla založena v roce 1991 a od roku 2003 působí na trhu jako právnická osoba, která zajišťuje pronájem, prodej a servis kancelářské technikya multifunkčních zařízení v Brně a širším okolí pro firmy, živnostníky a instituce.
Cílem společnosti ROMAPOL je férové a vyvážené partnerství. ROMAPOL je vždy připraven splnit jakékoliv požadavky a potřeby v oblasti kancelářské techniky. Za dosavadní historii našeho působení v dané oblasti jsme řešili řadu rozmanitých požadavků našich klientů a vždy jsme vyšli těmto požadavkům maximálně vstříc. I díky tomu máme opravdu rozsáhlé zkušenosti s individuálním servisem v oblasti pronájmu multifunkčních zařízení a kancelářské techniky.
Pro naše zákazníky máme zařízen showroom přímo v sídle společnosti ROMAPOL.
Firemní provozovna se nachází pouhých 20 minut od Brna, a to v Rosicích. Před provozovnou lze pohodlně zaparkovat, poskytuje bezbariérový přístup. Máme otevřeno každý všední den od 8:00 do 16:30 mimo pauzy na oběd. Rádi vám poradíme s výběrem multifunkčních zařízení či jiné kancelářské techniky. Doporučíme zařízení na prodej i pronájem.
Naše firma, jakožto prodejce, servis a pronajímatel kancelářské a multifunkční techniky působí primárně v lokalitách Brno-město, Brno-venkov. Samozřejmě lze s námi dohodnou i poskytnutí služeb mimo výše uvedené lokality. Jsme ochotni pomoci i vzdálenějším zákazníkům, kteří nás osloví.
Sdělení ceny lze v jednodušších případech řešit telefonicky (prodej kancelářské techniky), nicméně z praxe máme ověřeno, že nejprve je třeba zjistit detaily zakázky, případně obhlédnout místo instalace včetně všech možných instalačních problémů (platí pro pronájem kancelářské techniky), a pak teprve zpracujeme cenovou nabídku, která je reálná a odpovídá skutečnosti. Nacenění pak většinou sdělujeme mailem nebo na základě osobního setkání. Ideální je osobní jednání, při kterém můžeme podle situace řešit veškeré požadavky a rovnou na ně reagovat.
Lze platit hotově nebo na fakturu. Varianta platby za prodej, servis nebo pronájem kancelářské techniky závisí na naší dohodě. V případě dlouhodobého pronájmu kancelářské techniky se platby logicky řeší formou pravidelné fakturace.
Primárně se specializujeme na prodej a servis kancelářské techniky, hlavně KONICA MINOLTA i jiných běžně používaných značek. Lze říci, že poskytujeme podporu pro kancelářské služby. Našim partnerům a zákazníkům poskytujeme pronájem veškeré potřebné kancelářské a multifunkční techniky včetně servisních služeb tak, aby se zákazníci o nic nemuseli starat a vše fungovalo bez sebemenších výpadků v provozu (včetně instalace zařízení při uvedení do provozu). Mimo výše uvedené smluvní servisní služby zařizujeme i jednorázové opravy kancelářské techniky pro nesmluvní klienty. Jedná se o závady, které se neočekávaně vyskytnou na zařízeních a zákazníci nás osloví za účelem jejich odstranění. V případě oprav kopírek a tiskáren je účtována hodinová sazba dle pracnosti prováděné opravy.
Doprava zboží je na zvážení zákazníka. Pokud využije kompletní servis, pak dopravu kancelářské techniky zajišťujeme buď vlastní přepravou, nebo u objemnějších realizací využíváme přepravní nasmlouvané společnosti.
Mezi společné parametry všech našich služeb patří kvalita, rychlost, bezstarostnost. Garantujeme odbornost podloženou certifikáty a spolehlivost, vstřícný přístup k zákazníkům, což dokládá velké množství našich spokojených zákazníků.
Výhody pronájmu multifunkčních zařízení, tiskáren a kopírek od Romapolu:
---------------------
Zákazníci hledají tuto službu na internetu přes výrazy: pronájem multifunkčního zařízení, pronájem kancelářské techniky Brno, pronájem multifunkčního stroje do kanceláře, pronájem multifunkcí.
Palackého nám. 30, 66501 Rosice