Poptávkový formulář

Produkt

Pronájem multifunkčního zařízení Brno

Potřebujete ve své firmě kvalitně tisknout, skenovat a kopírovat, ale zároveň se nechcete starat o údržbu a servis přístrojů, kterým nerozumíte? Potřebujete snížit náklady na provoz multifunkčního zařízení?

ROMAPOL Brno vám nabízí cenově výhodný pronájem multifunkčního zařízení, díky kterému můžete pohodlně provádět tiskové služby bez starostí o chod zařízení. "Pronájem multifinkcí", jak se také tato služba může nazývat, je perfektním řešením pro ty z vás, kteří se nechtějí o nic starat a přitom mít zajištěn běžných chod kanceláře včetně pokrytí případných neočekávaných servisních situací spojených s provozem multifunkčního zařízení. Vše vyřešíme za vás. Nepotřebujete žádného vlastního pracovníka nebo drahou servisní službu na realizaci úkonů spojených s instalací, opravami, čištěním válců a doplňováním toneru. Vše již máte zakomponováno ve službě "pronájem multifunkce".

Cena pronájmu multifunkčního zařízení

Při pronájmu multifunkčního zařízení můžete v dlouhodobém horizontu dosáhnout výrazné úspory za náklady na tisk a kopírování. Cena pronájmu multifunkčního zařízení vychází z konkrétního modelu stroje. Celková částka, která se hradí měsíčně, se pak skládá ze dvou položek:

  • fixní měsíční částka za pronájem multifunkčního zařízení
  • cena za pořízené kopie a výtisky

Spolu s pronájmem multifunkčního zařízení od ROMAPOL Brno se pojí smlouva o servisu a údržbě. Díky ní je součástí pronájmu také pravidelná údržba, doplňování papíru a tonerů, práce technika a případný servis. Zároveň v ní stanovíme cenu za jednotlivé kopie či výtisky a Vy tak budete vždy vědět, na kolik Vás pronájem multifunkčního zařízení vyjde.

Krátkodobý i dlouhodobý pronájem multifunkčního zařízení

Chcete si pouze na pár měsíců ověřit, zda vaše firma multifunkční zařízení skutečně potřebuje nebo hledáte dlouhodobé řešení bez nutnosti pořizovat si vlastní stroj a starat se o jeho údržbu?

ROMAPOL má řešení pro všechny zájemce o pronájem multifunkčních přístrojů. Neváhejte nás kontaktovat a probrat s námi podmínky pronájmu multifunkčního zařízení na 36, 48, 60 či více měsíců. 

Máte-li zájem o krátkodobý pronájem multifunkčního zařízení pro specifické účely, rádi s vámi vymyslíme vhodnou variantu řešení k vaší maximální spokojenosti.

Tiskněte a kopírujte výhodněji díky pronájmu multifunkčního zařízení

Vhodné multifunkční zařízení k pronájmu vám doporučíme na základě analýzy tiskových služeb ve vaší firmě či organizaci. S pronájmem multifunkčního zařízení získáte také dokonalou kontrolu nad množstvím pořízených tisků a kopií a budete moci snadněji upravovat potřebný počet opravdu používaných přístrojů. S tím se samozřejmě pojí také úspora za náklady vynakládané na tisk a kopírování. Pronájem multifunkcní vám ujednoduší fungování kanceláře a ušetří provozní náklady.

Pokud vás možnost pronájmu multifunkčního zařízení pro Brno a okolí zaujala, neváhejte nás kontaktovat. Dobře fungující kancelářská zařízení jsou pro jakoukoliv firmu nezbytná. Specializujeme se na dlouhodobý i krátkodobý pronájem multifunkcí. Jsme tu pro vás.

Proč si pronajmout multifunkční zařízení u ROMAPOL?

  • Pronajímáme multifunkční zařízení pro firmy a společnosti v Brně a okolí za výhodnou cenu.
  • Součástí ceny pronájmu multifunkčního zařízení je také údržba a servis - veškerá péče o váš tiskový provoz.
  • Díky pronájmu multifunkčního zařízení můžete uspořit na tiskových nákladech (neřešíte průběžný servis, pořízení kancelářské techniky, opravy atd.).
  • Poskytujeme pronájem multifunkcí Konica Minolta, Canon, HP a dalších výrobců.
  • Na základě analýzy doporučíme nejvhodnější tiskové řešení na míru vašim požadavkům.

Často kladené otázky

Jaká je historie a zkušenosti firmy Romapol?

Společnost ROMAPOL byla založena v roce 1991 a od roku 2003 působí na trhu jako právnická osoba, která zajišťuje pronájem, prodej a servis kancelářské technikya multifunkčních zařízení v Brně a širším okolí pro firmy, živnostníky a instituce.

Cílem společnosti ROMAPOL je férové a vyvážené partnerství. ROMAPOL je vždy připraven splnit jakékoliv požadavky a potřeby v oblasti kancelářské techniky. Za dosavadní historii našeho působení v dané oblasti jsme řešili řadu rozmanitých požadavků našich klientů a vždy jsme vyšli těmto požadavkům maximálně vstříc. I díky tomu máme opravdu rozsáhlé zkušenosti s individuálním servisem v oblasti pronájmu multifunkčních zařízení a kancelářské techniky.

Máte kontaktní místo pro osobní setkání?

Pro naše zákazníky máme zařízen showroom přímo v sídle společnosti ROMAPOL.

Firemní provozovna se nachází pouhých 20 minut od Brna, a to v Rosicích. Před provozovnou lze pohodlně zaparkovat, poskytuje bezbariérový přístup. Máme otevřeno každý všední den od 8:00 do 16:30 mimo pauzy na oběd. Rádi vám poradíme s výběrem multifunkčních zařízení či jiné kancelářské techniky. Doporučíme zařízení na prodej i pronájem.

V jakých lokalitách Romapol působí?

Naše firma, jakožto prodejce, servis a pronajímatel kancelářské a multifunkční techniky působí primárně v lokalitách Brno-město, Brno-venkov. Samozřejmě lze s námi dohodnou i poskytnutí služeb mimo výše uvedené lokality. Jsme ochotni pomoci i vzdálenějším zákazníkům, kteří nás osloví.

Jak probíhá stanovení ceny?

Sdělení ceny lze v jednodušších případech řešit telefonicky (prodej kancelářské techniky), nicméně z praxe máme ověřeno, že nejprve je třeba zjistit detaily zakázky, případně obhlédnout místo instalace včetně všech možných instalačních problémů (platí pro pronájem kancelářské techniky), a pak teprve zpracujeme cenovou nabídku, která je reálná a odpovídá skutečnosti. Nacenění pak většinou sdělujeme mailem nebo na základě osobního setkání. Ideální je osobní jednání, při kterém můžeme podle situace řešit veškeré požadavky a rovnou na ně reagovat.

Jak je možné řešit úhradu služeb?

Lze platit hotově nebo na fakturu. Varianta platby za prodej, servis nebo pronájem kancelářské techniky závisí na naší dohodě. V případě dlouhodobého pronájmu kancelářské techniky se platby logicky řeší formou pravidelné fakturace.

Jaký je rozsah poskytovaných služeb?

Primárně se specializujeme na prodej a servis kancelářské techniky, hlavně KONICA MINOLTA i jiných běžně používaných značek. Lze říci, že poskytujeme podporu pro kancelářské služby. Našim partnerům a zákazníkům poskytujeme pronájem veškeré potřebné kancelářské a multifunkční techniky včetně servisních služeb tak, aby se zákazníci o nic nemuseli starat a vše fungovalo bez sebemenších výpadků v provozu (včetně instalace zařízení při uvedení do provozu). Mimo výše uvedené smluvní servisní služby zařizujeme i jednorázové opravy kancelářské techniky pro nesmluvní klienty. Jedná se o závady, které se neočekávaně vyskytnou na zařízeních a zákazníci nás osloví  za účelem jejich odstranění. V případě oprav kopírek a tiskáren je účtována hodinová sazba dle pracnosti prováděné opravy.

Zajišťujete dopravu zařízení k zákazníkovi?

Doprava zboží je na zvážení zákazníka. Pokud využije kompletní servis, pak dopravu kancelářské techniky zajišťujeme buď vlastní přepravou, nebo u objemnějších realizací využíváme přepravní nasmlouvané společnosti.

Proč si objednat služby právě u Romapol?

Mezi společné parametry všech našich služeb patří kvalita, rychlost, bezstarostnost. Garantujeme odbornost podloženou certifikáty a spolehlivost, vstřícný přístup k zákazníkům, což dokládá velké množství našich spokojených zákazníků.

Výhody pronájmu multifunkčních zařízení, tiskáren a kopírek od Romapolu:

  • nízké pořizovací náklady,
  • dodávka spotřebního materiálu v paušální ceně,
  • náhradní díly v paušální ceně,
  • pravidelní servis v paušální ceně,
  • žádné neplánované a nečekané servisní náklady.

---------------------

Zákazníci hledají tuto službu na internetu přes výrazy: pronájem multifunkčního zařízení, pronájem kancelářské techniky Brno, pronájem multifunkčního stroje do kanceláře, pronájem multifunkcí.