Poptávkový formulář

Produkt

Pronájem kopírek Brno

Potřebujete do své firmy kopírku, ale nemáte zkušenosti s její údržbou nebo se vám nechce investovat do nového přístroje, který vyžaduje pravidelný servis? Snadným řešením je pronájem kopírek, který zajišťuje naše společnost ROMAPOL pro klienty z Brna a okolí. Pronájem kopírek včetně pravidelné údržby a doplňování spotřebního sortimentu pro vás rádi zajistíme za výhodné ceny.

Cena pronájmu kopírek

Cena pronájmu kopírek se odvíjí podle typu zařízení. Za pronájem kopírek se pak platí formou měsíčních splátek. Konečná cena za pronájem kopírek sestává ze dvou položek:

  • fixní měsíční paušál za pronájem kopírky
  • cena pronájmu kopírek odvozená za realizované kopie

Součástí pronájmu kopírek je sepsání tzv. smlouvy o servisu a údržbě. Její součástí je také stanovení částky za realizované kopie, ve kterých se odráží nejen cena spotřebního materiálu, ale také pravidelný servis, údržba či práce techniků. ROMAPOL tedy ručí za bezproblémové fungování pronajaté kopírky po celou dobu platnosti této smlouvy a na vás zbývá pouze využívat přístroj, k čemukoliv jen budete potřebovat. O veškeré servisní úkony, nastalé problémy se zařízneím se obratem postaráme, případně zapůjčíme náhradní zařízení. Naši klienti tak mají jistotu, že jejich kancelářská činnost nebude nikterak omezena.

Dlouhodobý i krátkodobý pronájem kopírek

U nás nezáleží na tom, zda si chcete bezproblémového používání kopírky dopřát pouze krátce nebo rovnou na delší čas.
Pronájem kopírek si můžete sjednat třeba na 36, 48 nebo až 60 měsíců. V případě zájmu o dlouhodobý pronájem kopírek pro Brno a okolí i v případě individuálního požadavku nás neváhejte kontaktovat.

Je pro mě pronájem kopírek vhodnou variantou?

Přemýšlíte nad tím, zda není lepší si kopírku či kopírky do své firmy rovnou zakoupit? Hlavní výhodou pronájmu kopírky je její bezstarostný provoz. ROMAPOL zapůjčené stroje pravidelně kontroluje, servisuje a doplňuje do nich tonery i papíry. Pronájem kopírek tedy znamená mít stroj vždy v perfektním stavu a navíc šetřit náklady na tisk ve firmě jakékoliv velikosti.

Pokud si nejste jisti, zda by se vám koupě vlastní kopírky vyplatila, pronájem kopírek je tou pravou volbou. Na základě tiskové analýzy jsme schopni doporučit vám nejlepší a nejvýhodnější řešení přesně na míru vašim potřebám. Budete tak mít pronajatou kopírku, která ve všech ohledech plní vaše kancelářské požadavky.

Rádi vám pronajmeme kopírky Konica Minolta, Canon, HP nebo dalších značek. Pro více informací a vytvoření individuální nabídky se s námi prosím spojte.

Kdy si sjednat pronájem kopírek od ROMAPOL?

  • Hledám pronájem kopírek v Brně a okolí a chcete si vybrat spolehlivou firmu.
  • Díky pronájmu kopírek chci uspořit náklady na tiskové služby ve své firmě.
  • Hledám krátkodobý či dlouhodobý pronájem kopírky za výhodnou cenu.
  • Nechci se starat o údržbu, servis ani doplňování spotřebního materiálu při provozu kopírky, vyhovujeme mi bezstarostný pronájem kopírek.
  • Zajímá mě nejvýhodnější řešení pronájmu kopírek na základě profesionální analýzy tiskových služeb.

Máte libovolný dotaz ohledně pronájmu kopírek, chcete řešit spíše krátkodobý pronájem kopírek, nebo naopak hledáte dlouhodobého spolehlivého partnera pro oblast tiskových a kopírovacích služeb? Ozvěte se nám, projednáme podmínky spolupráce.

Často kladené otázky

Jaká je historie a zkušenosti firmy Romapol?

Společnost ROMAPOL byla založena v roce 1991 a od roku 2003 působí na trhu jako právnická osoba, která zajišťuje pronájem, prodej a servis kancelářské technikya multifunkčních zařízení v Brně a širším okolí pro firmy, živnostníky a instituce.

Cílem společnosti ROMAPOL je férové a vyvážené partnerství. ROMAPOL je vždy připraven splnit jakékoliv požadavky a potřeby v oblasti kancelářské techniky. Za dosavadní historii našeho působení v dané oblasti jsme řešili řadu rozmanitých požadavků našich klientů a vždy jsme vyšli těmto požadavkům maximálně vstříc. I díky tomu máme opravdu rozsáhlé zkušenosti s individuálním servisem v oblasti pronájmu multifunkčních zařízení a kancelářské techniky.

Máte kontaktní místo pro osobní setkání?

Pro naše zákazníky máme zařízen showroom přímo v sídle společnosti ROMAPOL.

Firemní provozovna se nachází pouhých 20 minut od Brna, a to v Rosicích. Před provozovnou lze pohodlně zaparkovat, poskytuje bezbariérový přístup. Máme otevřeno každý všední den od 8:00 do 16:30 mimo pauzy na oběd. Rádi vám poradíme s výběrem multifunkčních zařízení či jiné kancelářské techniky. Doporučíme zařízení na prodej i pronájem.

V jakých lokalitách Romapol působí?

Naše firma, jakožto prodejce, servis a pronajímatel kancelářské a multifunkční techniky působí primárně v lokalitách Brno-město, Brno-venkov. Samozřejmě lze s námi dohodnou i poskytnutí služeb mimo výše uvedené lokality. Jsme ochotni pomoci i vzdálenějším zákazníkům, kteří nás osloví.

Jak probíhá stanovení ceny?

Sdělení ceny lze v jednodušších případech řešit telefonicky (prodej kancelářské techniky), nicméně z praxe máme ověřeno, že nejprve je třeba zjistit detaily zakázky, případně obhlédnout místo instalace včetně všech možných instalačních problémů (platí pro pronájem kancelářské techniky), a pak teprve zpracujeme cenovou nabídku, která je reálná a odpovídá skutečnosti. Nacenění pak většinou sdělujeme mailem nebo na základě osobního setkání. Ideální je osobní jednání, při kterém můžeme podle situace řešit veškeré požadavky a rovnou na ně reagovat.

Jak je možné řešit úhradu služeb?

Lze platit hotově nebo na fakturu. Varianta platby za prodej, servis nebo pronájem kancelářské techniky závisí na naší dohodě. V případě dlouhodobého pronájmu kancelářské techniky se platby logicky řeší formou pravidelné fakturace.

Jaký je rozsah poskytovaných služeb?

Primárně se specializujeme na prodej a servis kancelářské techniky, hlavně KONICA MINOLTA i jiných běžně používaných značek. Lze říci, že poskytujeme podporu pro kancelářské služby. Našim partnerům a zákazníkům poskytujeme pronájem veškeré potřebné kancelářské a multifunkční techniky včetně servisních služeb tak, aby se zákazníci o nic nemuseli starat a vše fungovalo bez sebemenších výpadků v provozu (včetně instalace zařízení při uvedení do provozu). Mimo výše uvedené smluvní servisní služby zařizujeme i jednorázové opravy kancelářské techniky pro nesmluvní klienty. Jedná se o závady, které se neočekávaně vyskytnou na zařízeních a zákazníci nás osloví  za účelem jejich odstranění. V případě oprav kopírek a tiskáren je účtována hodinová sazba dle pracnosti prováděné opravy.

Zajišťujete dopravu zařízení k zákazníkovi?

Doprava zboží je na zvážení zákazníka. Pokud využije kompletní servis, pak dopravu kancelářské techniky zajišťujeme buď vlastní přepravou, nebo u objemnějších realizací využíváme přepravní nasmlouvané společnosti.

Proč si objednat služby právě u Romapol?

Mezi společné parametry všech našich služeb patří kvalita, rychlost, bezstarostnost. Garantujeme odbornost podloženou certifikáty a spolehlivost, vstřícný přístup k zákazníkům, což dokládá velké množství našich spokojených zákazníků.

Výhody pronájmu multifunkčních zařízení, tiskáren a kopírek od Romapolu:

  • nízké pořizovací náklady,
  • dodávka spotřebního materiálu v paušální ceně,
  • náhradní díly v paušální ceně,
  • pravidelní servis v paušální ceně,
  • žádné neplánované a nečekané servisní náklady.

---------------------

Tematická specifikace této stránky: pronájem kopírky, pronájem kopírek Brno, pronájem kopírovací techniky, kopírka pronájem. Tyto výrazy charakterizují naše služby.

Jak k nám?

Palackého nám. 30, 66501 Rosice

Certifikáty

Romapol - kancelářská technika brno - partner konica minolta pronájem multifunkčních zařízení kancelářská technika, servis multifunkčních zařízení