Poptávkový formulář

Produkt

Pronájem a servis kancelářské techniky, kopírek a multifunkčních zařízení v Brně

Protože si zakládáme na poskytování ucelených řešení v oblasti kancelářské techniky, nemůže mezi našimi službami chybět odborný, certifikovaný a rychlý servis kancelářské techniky, kopírovacích strojů a multifunkčních tiskáren. Protože společnost ROMAPOL působí v tomto oboru už od roku 1991, troufáme si říct, že kancelářské technice rozumíme.  

Společnost ROMAPOL klade důraz na kvalitní služby pro zákazníky od samého počátku založení firmy. Již několik roků poskytujeme tradiční služby, jako jsou pronájem, prodej a servis produktů, ale i netradiční služby v oblasti servisních smluv, splátek, poradenství v oblasti snižování nákladů nebo zpracování studie pro zákazníka na míru. Lze říci, že poskytujeme podporu pro kancelářské služby. Mezi společné parametry všech našich služeb patří kvalita, rychlost, přesnost, spolehlivost.

Pronájem a servis multifunkčních zařízení a tiskáren v Brně

  1. V posledních letech se velmi oblíbenou službou stává smlouva o nájmu, servisu a údržbě. Tato smlouva je jedinečná v tom, že si zákazník může na dobu určitou pronajmout multifunkční zařízení a nemusí platit žádné pořizovací náklady. Zákazník platí fixní paušální cenu za zařízení a cenu za pořízené kopie nebo výtisk. V ceně je zahrnuta kompletní služba, jako je dodávka spotřebního materiálu (tonery, obrazové jednotky, případně i papír), náhradní díly, pravidelný servis a práce technika. Po celou dobu smlouvy ručí společnost ROMAPOL nejenom za zařízení, ale především za jeho provoz. Zákazníka tedy nemohou překvapit neplánované a nečekané servisní náklady.
    Opravy kopírek, tiskáren nebo multifunkčních zařízení zajistíme bezodkladně v rámci této služby.
    Celý proces se smlouvou o nájmu, servisu a údržbě je velmi jednoduchý. Zákazník nám sdělí požadavky na kancelářské zařízení, své možnosti a potřeby a my mu na míru zpracujeme nabídku.

  2. Pokud se rozhodnete pro smlouvu o servisu a údržbě, je tato smlouva obdobná jako smlouva o nájmu, servisu a údržbě s tím rozdílem, že zákazník si vybrané zařízení pořídí nějakou formou (leasing, splátky, hotově, převodním příkazem) na vlastní náklady. Zákazník touto smlouvou získá ještě levnější náklady na provoz kanceláře a navíc po celou dobu trvání smlouvy je zařízení v záruce. Tím pádem se o servis tiskáren, kopírek a jiné kancelářské techniky v rámci této smlouvy nemusíte vůbec starat.
    Společnost ROMAPOL je připravena řešit jakékoliv potřeby a požadavky našich stávajících i budoucích zákazníků v oblastech kancelářské techniky a zařízení s tím souvisejících. 

Výhody pronájmu multifunkčních zařízení, tiskáren a kopírek

  • nízké pořizovací náklady,
  • dodávka spotřebního materiálu v paušální ceně,
  • náhradní díly v paušální ceně,
  • pravidelný servis v paušální ceně,
  • žádné neplánované a nečekáné servisní náklady.

Opravy kopírek a tiskáren

Mimo výše uvedené smluvní servisní služby zařizujeme i jednorázové opravy kancelářské techniky (opravy tiskáren, opravy kopírek). Jedná se o závady, které se neočekávaně vyskytnou na zařízeních a zákazníci nás osloví  za účelem jejich odstranění. V případě oprav kopírek a tiskáren je účtována hodinová sazba dle pracnosti prováděné opravy.

Objednat servis

 

 

 

Jak k nám?

Palackého nám. 30, 66501 Rosice

Certifikáty

Romapol - kancelářská technika brno - partner konica minolta pronájem multifunkčních zařízení kancelářská technika, servis multifunkčních zařízení